Wednesday, January 2, 2013

Seetha Maruthe - Ruwan Hettiarachchi - Lyrics, MP3 & Music Video


ගීතය රසවිදින්න ප්ලේ බොත්තම ඔබන්න

සීත මාරුතේ වෙලෙමින් ඇස් දිහා බලන්
ඔබ මට ආදරේ කියූ මතකය හීනයක් වගේ
ඈත මීදුමේ දිදුලන පුන් සදක් වගේ
එළියයි ඒ හැගුම් හිතේ ඔබමයි ජීවිතේ මගේ

දෑලේ ගගුලැල්ලක් සේ මා සීතයි හිත බෝමා
දෝරේ යයි සිතුවිලි සේනා ආදරයෙන් පෙගිලා
ජීවිතයේ සතුටයි මා දුටුවේ
සාගරයේ ගැඹුරයි ඒ හැගුමේ

සීත මාරුතේ වෙලෙමින් ඇස් දිහා බලන්
ඔබ මට ආදරේ කියූ මතකය හීනයක් වගේ
ඈත මීදුමේ දිදුලන පුන් සදක් වගේ
එළියයි ඒ හැගුම් හිතේ ඔබමයි ජීවිතේ මගේ

යහනේ තනි යහනේ පේනා හීනෙන් ඉගිපානා
රෑ තුන්යම ඔය ඇස් මානා මා මුසපත් කරනා
ආදරයේ මිහිරෙන් මා නිවුනේ
ඒ ඇසුරේ අලුතින් මා ඉපිදේ

සීත මාරුතේ වෙලෙමින් ඇස් දිහා බලන්
ඔබ මට ආදරේ කියූ මතකය හීනයක් වගේ
ඈත මීදුමේ දිදුලන පුන් සදක් වගේ
එළියයි ඒ හැගුම් හිතේ ඔබමයි ජීවිතේ මගේ





MP3 එක පහලින් බාගන්න
Your Ad Here MP3

0 comments:

Post a Comment