Wednesday, December 19, 2012

Sudu Pichcha Mal - Theekshana Anuradha, Sewwandi Ranathunga - Lyrics , MP3 & MusicVideo



සිංදුව අහන්න ප්ලේ (Play) බොත්තම ඔබන්න


සුදු පිච්ච මල් හිනා පේලි වැහි වස්සන
සොඳුරු වද කාරී.. ආදරේ ඉල්ලන
සුදු පිච්ච මල් හිනා පේලි වැසි වස්සන
සොඳුරු වද කාරීලු මං.. ආදරේ ඉල්ලන
නුබේ සුන්දර සිත මට සොරකම් කරන්න ආසයි
ඒ වරදට මට ඔබගේ වෙන්නත් ආසයි

සුදු සද එලියට ඇහෙරෙයි කොද මල්
රෑ පුරා හා හා ඔබේ නෙත් කැල්මට
නෙපිපිද පෙම් මල් සිත පුරා
ඒ ආලවන්තකම් ඉවසන්නේ කොහොමද මං

නිල් දිය කලබන සුලගක් වාගේ
නිදි වරා හා හා හදවත පුබුදන
රහසක් කියමුද රෑ පුරා
ඒ ආලවන්තකම් ඉවසන්නේ කොහොමද මං

සුදු පිච්ච මල් හිනා පේලි වැහි වස්සන
සොඳුරු වද කාරී.. ආදරේ ඉල්ලන
සුදු පිච්ච මල් හිනා පේලි වැසි වස්සන
සොඳුරු වද කාරීලු මං.. ආදරේ ඉල්ලන
නුබේ සුන්දර සිත මට සොරකම් කරන්න ආසයි
ඒ වරදට මට ඔබගේ වෙන්නත් ආසයි





MP3 එක පහලින් බාගන්න
Your Ad Here MP3

0 comments:

Post a Comment