Tuesday, October 23, 2012

Heeneka Thani Karala - Iraj and Thiwanka Lakmal ft Devashrie - MP3 , Lyrics & Music Video


Updated - Music Video Now Available

දඟකාර දෙකොපුල් අතරේ 
තනිවෙන්න සිතුනා ආයේ 
හසරැල්ල ඔය සුදු මුහුනේ
මැවෙනවා මගේ සිත අයිනේ
මාව හීනෙක තනිකරලා
ඈත යන්නට ඔබ ගියදා

තුරුලේම උන්නු කාලේ
මතකයත් කවියක් වාගේ රත්තරන් මගේ
ඔබ ගිහින් දුරු කතරක විදි දුක ගැන හිතා
මගේ හිතේ ගිනි කදුලු වීලා

දඟකාර දෙකොපුල් අතරේ 
තනිවෙන්න සිතුනා ආයේ 
හසරැල්ල ඔය සුදු මුහුනේ
මැවෙනවා මගේ සිත අයිනේ
මාව හීනෙක තනිකරලා
ඈත යන්නට මං ගියදා

අන්දකාරයේ ඔය දෙනෙතම මං හොයලා
ආදරේ පදවැල් කදුලක අමුණලා
පුංචි ඔය ඇස් වලින් මට නොකියු කතා
අහන් ඉන්න ආසයි තව ලං වෙලා

දඟකාර දෙකොපුල් අතරේ 
තනිවෙන්න සිතුනා ආයේ 
හසරැල්ල ඔය සුදු මුහුනේ
මැවෙනවා මගේ සිත අයිනේ
මාව හීනෙක තනිකරලා
ඈත යන්නට මං ගියදා

ඈත යන්නට මං ගියදා

MP3 එක පහලින් බාගන්න
MP3


0 comments:

Post a Comment