Tuesday, October 23, 2012

Iwasaida Manda - Athula Adikari, Samitha Mudunkotuwa - Lyrics , Music Video & Mp3



ඉවසයිද මන්දා මා දුන් රිදුම් 
වෙන්වීල ආදා වෙනතාක් බලන් 
උන්නාට මා රහසේ තුරුලක හෙමින් 
මට ඉන්න බෑනේ මතකෙට හොරෙන්

තනියම වින්දා දුන් දුක් සුසුම්
තව කදුලු නැහැනේ දෙනෙතේ ඉතිං
ගියදාම ඔබ ඔහු හා ඉගිල්ලී හොරෙන්
මට මාද නැතිවුනා සත්තයි හෙමින්

ගොලුවෙච්ච තරු දහසේ කදුලැල් උනන්නෙ
දරාගන්න බෑනේ මතකේ විලාපේ
ආදරේ ඔබෙන් තරම් ලැබුනේ නැහැ කාගෙන්වත්
රැකගන්න බැරිවුනේ සංසාර ආදරේ

ගියදාම ඔබ ඔහු හා ඉගිල්ලී හොරෙන්
මට මාද නැතිවුනා සත්තයි හෙමින්

මේ පාලු දුක් සිහිනේ අතරමං වෙලා බොහොසේ
ආයි ගන්න බැහැ සෙනෙහස ඔබේ
ජීවිතය වැටුනු තරම් නැගිට ගන්න බෑ‍ ආයේ
මැරි මැරි උපදි මේ සංසාර ආදරේ

උන්නාට මා රහසේ තුරුලක හෙමින් 
මට ඉන්න බෑනේ මතකෙට හොරෙන්

ඉවසයිද මන්දා මා දුන් රිදුම් 
වෙන්වීල ආදා වෙනතාක් බලන් 
උන්නාට මා රහසේ තුරුලක හෙමින් 
මට ඉන්න බෑනේ මතකෙට හොරෙන්

තනියම වින්දා දුන් දුක් සුසුම්
තව කදුලු නැහැනේ දෙනෙතේ ඉතිං
ගියදාම ඔබ ඔහු හා ඉගිල්ලී හොරෙන්
මට මාද නැතිවුනා සත්තයි හෙමින්



MP3 එක පහලින් බාගන්න
MP3

0 comments:

Post a Comment