Saturday, November 3, 2012

Gangnam Style - PSY - With Sinhala Subtitle


ඔන්න යාලුවනේ මං අදත් සිංහල උපසිරැසියක් අරගෙන ආවා. මේක නම් බොහොමයක් දෙනා දන්න ගීතයක්. මෑත කාලයේ ඉතාමත් ජනප්‍රිය වුන සිංදුවක්. බොහොමයක් දෙනා මේ ගීතය ගැන දැනගත්තේ අපේ මේ ලංකාවේ පහුගිය කාලේ සිද්ද වුන ක්‍රිඩාවක ප්‍රසිද්ද ක්‍රීඩයෙක් සහ අපේ කොල්ලෙක් දාපු ඇඩ් එකක් නිසානේ. :) එහෙම කිවුවම ගොඩක් දෙනා දන්නවා ඇති. හ්ම් එහෙනම් අදත් මං ගීතය ගැන පුංචි හැදින්වීමක් කරන්නම්කෝ.

මේ ගීතය නිකුත් කරලා තියෙන්නේ මේ අවුරුද්දේ ඒ කියන්නේ 2012 වසරේ ජූලි 15වන දින. ඒ වගේම මේ ගීතය අපිට එච්චර හුරු පුරුදු භාශාවක එකක් නෙමී. එහෙම කියන්නත් බැහැ ඉතිං ගොඩක් කොරියන් ගිහින් තියෙන අය ඉන්නවනේ අපේ. ඒ අය නම් දන්නවා ඇති. මේක කොරියානු භාශාමය ගීතයක්. මේක ගායනා කරන්නේ කොරියානු පොප් ගායකයකු වන PSY විසින්. තව මේ ගීතය ගැන කියනවා නම් යූ නලය තුල වැඩිම පිරිසකගේ නැරුඹුම් ගීත අතුරෙන් දෙවනි ස්ථානය ලබාගන්නට මේ ගීතයට හැකි වෙලා තියෙනවා. ඒ කියන්නේ මේ වෙනකොට නැරඹුම් ප්‍රමානය කිවුවොත් මිලියන 620 ඉක්මවා තියෙනවා. කොහොමද සෙල්ලන් නෑනේ. :) ඔය කිවුවා ඇති නේද ගීතය ගැනත්. වැඩිය කියන්න ඕනා නැනේ ඉතිං. එහෙනම් හැමෝටම ආරාධනා කරනවා ගීතය බලලා හොද නරක අදහසකින් පහලින් දන්වලා යන්න කියලා. ඒක තමයි ඉතිං මං බලාපොරොත්තු වෙන දේ.

අදත් මං කියනවා හොද ගුණාත්මක තාවයකින් යුතුව උපසිරැසිය නරඹන්න ඕනා අය යූ නලයෙන් වීඩියෝ එක බාගෙන උපසිරැසි ගොනුම වෙනමම බාගෙන, විඩියෝ එකට යොදාගෙන නරඹන්න. ඒක තමයි මං අනුමත කරන්නේ. ඔන්ලයින් විඩියෝ එකේ උපසිරැසි ගොනුවේ ගුණාත්මක භාවය මට තවමත් හරිහැටි සකස් කරගන්න බැරි වුනා. දන්න කෙනෙක් ඉන්නවා නම් ඒ ගැන මාව දැනුවත් කරනවා නම් මං බොහොමයක් අගය කරනවා. එහෙනම් ගීතය නරඹන්න ආරාධනා කරන ගමන් මං සමුගන්නවා.

සැමට බුදු සරණයි !!

අහිංසක හිත්නේ. :)

සිංහල උපසිරැසි ඇතුලත් කල විඩියෝ එක

ඔරිජිනල් යූ නලයේ විඩියෝ එක

සිංහල උපසිරැසි ගොනුව පහලින්
සිංහල

Download Sinhala Subtitle File
Download

8 comments:

  1. උබට පිස්සුද බන් මෙලෝ වැඩක් නැති මේ වගේ ගොන් වැඩ කරන්න. වැඩකට ඇති දෙයක් කරපන්.

    ReplyDelete
  2. @ Ruwan තෑන්ක්ස් මචන් අදහසට. මේ වැඩේ මං ආසාවෙන්, මගේ සතුටට කරන වැඩක් මචන්. ඒකට ඔයා කැමති නැත්තම් ඔයා නොබලා ඉන්න. ඒ ගැන මගේ කිසි තරහක් නැහැ සහෝ.

    මොනවා උනත් අදහසට ස්තුතියි.

    ReplyDelete
  3. අපූරුයි මලයෝ වැඩේ. හොඳට කරගෙනයන්න.

    ReplyDelete
  4. @නිලන්ත පියසිරි ගොඩක් ස්තුතියි අයියා. :)

    ReplyDelete
  5. චූටි මල්ලිNovember 16, 2012 at 12:28 PM

    ධනා සහෝ ඔය එක එක වැඩකට නැති ගොන් පන්ඩිතයෝ කියන ඒවා ගනන් ගන්න එපා, උන්ට මේවා කර්න්න බැරි උනාට අපි මක් කර්න්නද නේ?
    පව් අහිංසක හිත්නෙ
    ඔයා මේ කරන්නෙ අළුත්ම දෙයක් අපෙ හිතට ඒක දැනෙනවා
    දිගටම කරන්න

    ReplyDelete
  6. ඒකනේ චූටි මල්ලියෝ. කවුද ඒවා ගනන් ගන්නේ.

    ගොඩක් ස්තුතියි අදහසට.. අහිංසක හිත්නේ.. :D

    ReplyDelete
  7. යූ ටියුබ් එකේ දැන් පළවෙනි තැන

    ReplyDelete
  8. pissuda sub downloads nane ma wade tamuseta mole na minissu rawattanna
    apa

    ReplyDelete