Monday, November 5, 2012

Oba Mata Ahimi Wela - Manjula Pushpakumara - MP3 & Lyrics


හිමි වුනු ඔබ මට අහිමි වෙලා
කොහොමද වාවාගන්නේ මා ආදරේ
පෑ ආදරේ
නිදි නැති රැය ඔබ ගැනම සිතා
මතකය පාරා කදුලු සලා ජීවිතේ
මේ ජීවිතේ
සිතුවේ නෑ පැහැසර සිනා
කුරිරු වී හැර යයි කියා

සිහින නෙලා පැලදුව දා
මල් මාල හිත් මානයේ
සිහි වෙනවා උමතු සිනා
නිල් පාට නෙත් මායිමේ
සිහින නෙලා පැලදුව දා
මල් මාල හිත් මානයේ
සිහි වෙනවා උමතු සිනා
නිල් පාට නෙත් මායිමේ
ලංවුනේ වෙන්නනම් පෙම් කලේ තුරුලේ ඉදන්
ඇයි ඔයා මට මේ තරම්

පෙම බිද දා හැර ගිය දා
දුක දැනුනේ නැතිදෝ මගේ
කදුලු හොරා වැටෙන තුරා
පිටු පැවේ ඇයි ජීවිතේ
පෙම බිද දා හැර ගිය දා
දුක දැනුනේ නැතිදෝ මගේ
කදුලු හොරා වැටෙන තුරා
පිටු පැවේ ඇයි ජීවිතේ
ලංවුනේ වෙන්නනම් පෙම් කලේ තුරුලේ ඉදන්
ඇයි ඔයා මට මේ තරම්

හිමි වුනු ඔබ මට අහිමි වෙලා
කොහොමද වාවාගන්නේ මා ආදරේ
පෑ ආදරේ
නිදි නැති රැය ඔබ ගැනම සිතා
මතකය පාරා කදුලු සලා ජීවිතේ
මේ ජීවිතේ
සිතුවේ නෑ පැහැසර සිනා
කුරිරු වී හැර යයි කියා


MP3 එක පහලින් බාගන්න

0 comments:

Post a Comment